Sistem za evid. radnog vremena

Evidencija radnog vremena zaposlenih bitna je komponenta nadzora i upravljanja u svim tipovima poslovnih objekata bez obzira na njihovu veličinu I broj korisnika. Korišćenjem ovog sistema prikupljaju se podaci potrebni za efikasno upravljanje ljudskim potencijalima.

 

 

Registracija radnog vremena pravovremeno daje niz egzaktnih podataka o prisutnosti i odsutnosti zaposlenog:

 

- Prisutnost ili odsutnost jednog ili više zaposlenih u bilo kom trenutku

- Tačno vreme dolaska i odlaska s radnog mesta

- Prikaz službenih izlazaka

- Prikaz ljudi na godišnjim odmorima

- Ukupna vremensku prisutnosti i odsutnosti zaposlenog, razvrstana po nizu parametara koje možete odabrati sami

- Statisticki pregledi za razna vremenska razdoblja, za pojedince, grupe ili segmente sistema

 

Redovno prikupljanje, obrada i upotreba tih podataka jako su važni, kako u pogledu sigurnosti objekata i pojedinaca, tako i u pogledu upravljanja poslovnim procesom.

 

Sistemi za evidenciju radnog vremena sastoje se od modularnih elemenata (terminali, komunikacionih modula, identifikacionih elemenata) i programske podrške (baze podataka, aplikativnog software-a) koji sklapaju funkcionalnu celinu.

 

Za identifikaciju osoba mogu se upotrebljavati bezkontaktne kartice, bezkontaktni privesci, chip kartice i bar kod kartice. Napredniji sistemi vrse indikaciju biometrijskim očitavanjem.

 

Budite slobodni da nas kontaktirate za sva dodatna pitanja i zahteve.

 

Za više informacija koje su vezane za realizovane projekte sistema za evidenciju radnog vremena molimo vas da pogledate referentnu listu.

 Privredne Komore Srbije

Član Udruženja Fizičko Tehničkog Obezbeđenja

 



Alarm Prim Inzenjering | Kontakt

Alarm Prim Inzenjering

Patrijarha Varnave (Filipa Kljajića) 39, 11000 Beograd

Tel. : +381 (11) 244 76 74, +381 (11) 308 65 38

Servis : +381 (11) 308 65 38, +381 (11) 308 65 09

E-mail:  office@api.rs